• Wysyłka i dostawa


Wysyłka towarów 

(nie dotyczy mebli i rękodzieła)

Wysyłka towarów z wyłączeniem mebli odbywa się za pośrednictwem :
• Poczty Polskiej

• Paczkomatów InPost
• Kuriera Inpost 
• Kuriera DPD

Koszty przesyłki są zależne od jej wielkości i wagi, wybranego przewoźnika oraz miejsca jej dostarczenia.
Zamówiony produkt wysyłany jest we wskazanym terminie w sposób wybrany podczas składania zamówienia, po zaksięgowaniu płatności.

Darmowa dostawa od 299 zł dotyczy wszystkich artykułów w Sklepie z wyłączeniem mebli i rękodzieła.
Przesyłka wysyłana za pośrednictwem Paczkomatów InPost.

Darmowa dostawa za pośrednictwem Poczty Polskiej i Kuriera InPost od 349 zł. 


Wysyłka mebli 

W przypadku zakupu mebli z opcją wysyłki, prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny. Meble wysyłamy za pośrednictwem prywatnego przewoźnika, który dostarcza towar według ustalonej przez siebie trasy. Nie ma możliwości wyboru dnia ani godziny dostawy. Nie wysyłamy mebli za pobraniem. 
Meble i rękodzieło nie biorą udziału w promocji o darmowej wysyłce. 
Koszty przesyłki są zależne od jej wielkości i wagi, wybranego przewoźnika oraz miejsca jej dostarczenia podczas składania zamówienia.

Przysługuje możliwość zwrotu towaru w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przesyłki.
​Koszt wysyłki i zwrotu pokrywa Kupujący.
 



Odbiór przesyłki - Ważne!

Przy odbiorze prosimy o dokładne obejrzenie przesyłki w obecności kuriera. Jeśli opakowanie jest uszkodzone, prosimy o spisanie szczegółowego protokołu szkody w obecności kuriera, wykonanie dokładnych zdjęć uszkodzeń. W takim przypadku prosimy o NIE ODBIERANIE PRZESYŁKI i natychmiastowy kontakt z nami. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy kradzieży przesyłki w transporcie.